eBoi
Jak załatwić sprawę?
Odbiór, transport i zagospodarowanie ( odzysk lub unieszkodliwianie ) odpadów komunalnych zmieszanych, selektywnych oraz bioodpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno ? wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku, oraz z obiektów użyteczności publicznej i cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Kozielice.
Kozielice, 18.02.2020 r.
GOGW.271.2.2020.JT
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym: „Odbiór, transport i zagospodarowanie ( odzysk lub unieszkodliwianie ) odpadów komunalnych zmieszanych, selektywnych oraz bioodpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno - wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku, oraz z obiektów użyteczności publicznej i cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Kozielice”.
Ogłoszenie o zamówieniu
Gmina Kozielice: Odbiór, transport i zagospodarowanie ( odzysk lub unieszkodliwianie ) odpadów komunalnych zmieszanych, selektywnych oraz bioodpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno - wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku, oraz z obiektów użyteczności publicznej i cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Kozielice.
-
Przedmiotem niniejszego postępowania jest:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie ( odzysk lub unieszkodliwianie ) odpadów komunalnych zmieszanych, selektywnych oraz bioodpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno - wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku, oraz z obiektów użyteczności publicznej i cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Kozielice w okresie od 01.04.2020 r. do 31.03.2021 r.
Zamówienie podzielone jest na 2 zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert tylko na jedno z zadań.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ do zamówienia publicznego.
-
Wspólny Słownik Zamówień:
-
90500000-2 Usługi związane z odpadami komunalnymi
-
90514000-3 Usługi recyklingu odpadów
-
90511000-2 Usługi wywozu odpadów
-
90512000-9 Usługi transportu odpadów
-
90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
-
90533000-2 Usługi gospodarki odpadami
-
Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 01.04.2020 r. do 31.03.2021 r.
-
Opis i sposób przygotowania oferty
Oferty należy przygotować według załącznika nr 1 do zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Oferty muszą zawierać nazwę, adres oferenta i cenę wyrażoną w kwocie netto oraz brutto.
-
Miejsce oraz termin składania ofert
Oferty należy złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pokój nr 2 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Kozielice, 74-204 Kozielice 73. Termin składania ofert do dnia 03 marca 2020 r. do godz. 12:00 ( liczy się data wpływu oferty do Urzędu ).
-
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Oferty oceniane będą według kryterium:
1. dla zadania 1
1) cena - 60 %
Kryterium ceny zostanie obliczone według następującego wzoru:
(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 60 = liczba punktów za kryterium cena.
2) akcja promująca selektywną zbiórkę odpadów - 15 %
Wykonawca otrzyma 15 pkt, w przypadku, gdy zobowiąże się do przeprowadzenia akcji promocyjnej zgodnie z zapisami SIWZ jego obowiązkiem będzie przygotowanie dla mieszkańców Gminy Kozielice ulotek edukacyjnych jak prawidłowo segregować odpady komunalne. Ulotki powinny zawierać informacje o prawidłowej segregacji odpadów komunalnych w podziale na poszczególne frakcje zgodnie z obowiązującymi na terenie Gminy Kozielice Regulaminem utrzymania czystości i porządku. Ulotki powinny zostać dostarczone Zamawiającemu w terminie do dnia 31 maja 2020 r. w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3) interwencyjne uprzątnięcie „dzikich wysypisk” - 15 %
Wykonawca otrzyma 15 pkt, w przypadku, gdy zobowiąże się do uprzątnięcia miejsc „dzikich wysypisk śmieci” występujących na działkach będących własnością Gminy Kozielice. Do jego zadania będzie należało odbiór odpadów z nielegalnych wysypisk z działek Gminy Kozielice każdorazowo po zgłoszeniu takiego faktu przez Zamawiającego. Zgłoszenie może nastąpić w formie pisemnej, wiadomości e-mail lub zgłoszenia telefonicznego, a Wykonawca ma obowiązek uprzątnąć odpady w jak najszybszym możliwym terminie jednak nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Na podstawie danych przekazanych do Głównego Urzędu Statystycznego za 2018 rok średnia masa zebranych z dzikich wysypisk odpadów w ciągu roku to 0,2 Mg. Za wykonanie zadania określonego w niniejszym punkcie Wykonawcy nie należy się dodatkowe wynagrodzenie.
4) termin płatności faktury - 10 %.
gdzie punkty przyznaje się na poniższych zasadach:
0 punktów - termin płatności wynoszący 21 dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową,
10 punktów- termin płatności wynoszący 30 dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową.
2. dla zadania 2
1) cena - 60 %
Kryterium ceny zostanie obliczone według następującego wzoru:
(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 60 = liczba punktów za kryterium cena.
2) termin płatności faktury - 40 %.
gdzie punkty przyznaje się na poniższych zasadach:
0 punktów - termin płatności wynoszący 21 dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową,
40 punktów- termin płatności wynoszący 30 dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową.
Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę. Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Otwarcie ofert nastąpi o godz. 12:10 w Sali Konferencyjnej pokój nr 10. Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.kozielice.pl oraz przekazane wykonawcom, którzy złożyli oferty w formie pisemnej pocztą, na adres wskazany w ofercie.
-
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia
Wszelkie informacje związane z realizacją zamówienia publicznego i warunki, na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 i załącznik 8a do zamówienia publicznego.
-
Osobami do kontaktu w sprawie niniejszego zamówienia są:
1) w zakresie przedmiotu zamówienia:
• Joanna Terebus, e-mail: go@kozielice.pl
2) w zakresie procedury przetargowej:
• Michał Ileczko, e-mail: inwestycje@kozielice.pl
-
Załączniki:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
X. Inne informacje:
-
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 514465-N-2020 Data zamieszczenia 19.02.2020 r.
-
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kozielice w dniu 20.02.2020 r.
-------------------------------------
Kierownik Zamawiającego
URZĄD GMINY KOZIELICE
74-204 Kozielice 73
telefony: 91/563 03 77, 91/563 03 71, faks 91/563 03 65
e-mail: sekretariat@ kozielice.pl
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 20.02.2020.07.52.16_OG_EOSZENIE_Przetarg_GOGW.271.2.2020.JT.doc | 2020-02-20 07:52:16 | 96,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 20.02.2020.07.52.36_SPECYFIKACJA_ISTOTNYCH_WARUNKaeW_ZAMaeWIENIA.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2020-02-20 07:52:36 | 811,8KB | 29 razy |
2 | 20.02.2020.07.52.48_Zalacznik_nr_1_Formularz_ofertowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2020-02-20 07:52:48 | 488,0KB | 33 razy |
3 | 20.02.2020.07.53.04_Zalacznik_nr_2_o_Ewiadczenie_w_braku_podstaw_wykluczenia.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2020-02-20 07:53:04 | 414,4KB | 30 razy |
4 | 20.02.2020.07.53.20_Zalacznik_nr_3_o_Ewiadczenie_o_spelnieniu_warunkow.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2020-02-20 07:53:20 | 368,3KB | 29 razy |
5 | 20.02.2020.07.53.37_Zalacznik_nr_6_o_Ewiadczenie_Wykonawcy_grupa_kapita_Oowa.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2020-02-20 07:53:37 | 275,8KB | 25 razy |
6 | 20.02.2020.07.53.48_Zalacznik_nr_7_o_Ewiadczenie_Wykonawcy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2020-02-20 07:53:48 | 306,8KB | 26 razy |
7 | 20.02.2020.07.54.12_Za_O__cznik_nr_1_do_SOPZ_Notatka_ze_stwierdzenia_nieprawid_Oowo_Eci.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2020-02-20 07:54:12 | 205,7KB | 45 razy |
8 | 20.02.2020.07.54.24_Za_O__cznik_nr_1_do_umowy_-_Regulamin.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2020-02-20 07:54:24 | 349,8KB | 33 razy |
9 | 20.02.2020.07.54.44_Za_O__cznik_nr_2__do_UmowyPROTOKae_E_ODBIORU_WYKONANIA_US_EUGI.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2020-02-20 07:54:44 | 173,4KB | 143 razy |
10 | 20.02.2020.07.55.05_Za_O__cznik_nr_2_do_SOPZ__raport_wagowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2020-02-20 07:55:05 | 339,3KB | 166 razy |
11 | 20.02.2020.07.55.17_Za_O__cznik_nr_3_do_SOPZ_punkty_odbioru.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2020-02-20 07:55:17 | 282,3KB | 35 razy |
12 | 20.02.2020.07.55.33_Za_O__cznik_nr_3_do_Umowy_powierzenie_danych.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2020-02-20 07:55:33 | 402,9KB | 33 razy |
13 | 20.02.2020.07.55.52_Za_O__cznik_nr_4_Wykaz_us_Oug.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2020-02-20 07:55:52 | 314,9KB | 18 razy |
14 | 20.02.2020.07.56.04_Za_O__cznik_nr_5_do_SIWZ_do_Umowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2020-02-20 07:56:04 | 491,9KB | 30 razy |
15 | 20.02.2020.07.56.40_Za_O__cznik_nr_5a_do_SIWZ_do_Umowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2020-02-20 07:56:40 | 439,4KB | 32 razy |
16 | 20.02.2020.07.57.04_Za_O__cznik_nr_8_UMOWA.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2020-02-20 07:57:04 | 616,6KB | 40 razy |
17 | 20.02.2020.07.57.21_Za_O__cznik_nr_8a_UMOWA.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2020-02-20 07:57:21 | 573,3KB | 29 razy |
18 | 20.02.2020.07.57.55_Za_O__cznik_nr_9_do_SIWZ_WYKAZ_NARZ__DZI_I_WYPOSA_AENIA.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2020-02-20 07:57:55 | 352,7KB | 22 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | 23.03.2020.14.15.13_zawiadomienie.pdf | 2020-03-23 14:15:13 | 48,5KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 23.06.2020.12.42.41_Og_Ooszenie_nr_510110120.doc | 2020-06-23 12:42:41 | 41KB | |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | 09.03.2020.09.03.11_protokol_z_otwarcia.pdf | 2020-03-09 09:03:11 | 52,1KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Michał Ileczko | 20-02-2020 07:51 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 20-02-2020 | |
Ostatnia aktualizacja: | Michał Ileczko | 23-06-2020 12:42 |