Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Kozielice

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Minął termin składania ofert

Prace remontowo-konserwatorskie przy zabytkowym kościele parafialnym p.w. Św. Stanisława BM w Kozielicach

Przejdź do załączników

RZĄDOWY PROGRAM ODBUDOWY ZABYTKÓW

                             

 

 

 

 

Zapytanie ofertowe nr 2/2024

-ZMIANA-

 

Zaproszenie do składania ofert dotyczące zamówienia na roboty budowlane w ramach zadania:

 

 

pn. Prace remontowo-konserwatorskie przy zabytkowym kościele parafialnym p.w. Św. Stanisława BM w Kozielicach”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kozielice, dnia 04.11.2024 r.                    Proboszcz Parafii Kozielice

                                                         /-/   ks. Jarosław Bilicki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY

Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Stanisława BM w Kozielicach

Kozielice 32, 74-204 Kozielice

NIP 8531211863     REGON 040044466

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

ks. Jarosław Bilicki – Proboszcz Parafii

tel. 91 563 03 81, tel. kom. 601 856 625

e-mail: kozielice@chrystusowcy.pl

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    1. zamówienia: „Prace remontowo-konserwatorskie przy zabytkowym kościele parafialnym p.w. Św. Stanisława BM w Kozielicach” dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nr Edycja2RPOZ/2023/3676/PolskiLad

 

Cel zamówienia: Powyższe zadanie jest konieczne do wykonania z uwagi na ogólny stan obiektu, elementy wieży uległy i ulegają nadal degradacji i konieczne jest dokonanie prac zabezpieczających i remontowych.

Zwłaszcza dotyczy to wymiany uszkodzonych elementów w konstrukcji wieży oraz elementów podtrzymujących latarnię, remontu drewnianej elewacji wieży od strony północnej, południowej i zachodniej.

    •  

 

Miejsce położenia zabytku: Kozielice 98, 74-204 Kozielice, działka nr 327, obręb Kozielice, gmina Kozielice

Wpis do rejestru zabytków pod nr A-1645.

 

Główny kod (CPV):               45453000-7 – roboty remontowe i renowacyjne

Dodatkowe kody CPV:

 45422000-1 – roboty ciesielskie

 45453100-8 – roboty renowacyjne

 45210000-2 – roboty budowlane w zakresie budynków

 

 

SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA

Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie na stronie internetowej Wnioskodawcy: https://bip.kozielice.pl/

 

 

 

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny,
w szczególności z uwzględnieniem §8 ust. 6 Regulaminu naboru wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn.zm.)

3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu |Europejskiego i Rade (UE) 216/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz.Urz.UE L119 z 04.05.2016, str.1) (dalej Rozporządzenia RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U z 2020r. poz. 1740 z późn. zm.).

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    1. Przedmiot zamówienia prowadzony jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”, obejmuje opracowanie projektu budowlanego z programem prac konserwatorskim oraz wykonanie remontu oraz prac konserwatorskich wieży kościoła parafialnego w Kozielicach w ramach inwestycji pn.:  „Prace remontowo-konserwatorskie przy zabytkowym kościele parafialnym p.w. Św. Stanisława BM w Kozielicach”.

 

    1. Zakres prac do wykonania

W zakresie remontu konieczne do wykonania prace dokumentacyjne:

- zgłoszenie prac i uzgodnienie z  Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków;

- zgłoszenie prac i uzyskanie zgody od Starosty (Pozwolenie budowlane na wykonanie robót);

- wykonanie badań mykologicznych i opinii ornitologicznej;

- wykonanie projektu prac w tym prac konserwatorskich na prace budowlane (wymiana blaszanego pokrycia dachu na blachę nie ulegającą korozji (miedzianą lub tytanowo-cynkową) oraz wykonanie nowych wszystkich obróbek blacharskich; demontaż i wykonanie nowego poszycie wieży z desek na nowej podkonstrukcji; demontaż i wymiana uszkodzonych elementów podestów drewnianych oraz schodów w obrębie wieży; impregnacja całości konstrukcji drewnianej wieży wg zaleceń konserwatorskich; usunięcie tynków zewnętrznych cementowych i cementowo-wapiennych na ścianach zewnętrznych wieży; wykonanie czyszczenia i uzupełnień spoin na ścianie zewnętrznej; impregnacja powierzchni ścian zewnętrznych wieży; renowacji drzwi wejściowych do wieży; wykonanie nowej instalacji elektrycznej w obrębie wieży (oświetlenie oraz zasilanie do gniazd); wykonanie nowej instalacji odgromowej w obrębie wieży.

 

W zakresie zadania prace budowlane:

Wg załączonej książki przedmiarów Zał. Nr 6.

  1. Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej i projektu budowlanego.
  2. Rozbiórki i podstemplowanie ścian i stropów.
  3. Wymiana uszkodzonych elementów w konstrukcji wieży.
  4. Wymiana uszkodzonych elementów podtrzymujących latarnię.
  5. Remont drewnianej elewacji wieży (strona północna, południowa i zachodnia).
  6. Tymczasowe zdemontowanie dachu wieży powyżej poziomu latarni.
  7. Rusztowanie zewnętrzne.

 

 

1.2. Dane o zabytku

Opis skrócony obiektu:

Późnogotycki kościół z przełomu XV i XVI wieku z drewnianą wieżą i barokowym hełmem z XVII wieku. Zasadnicza budowla pochodzi z okresu późnego średniowiecza (około 1500 r.). Pod koniec XIX wieku kościół uległ przebudowie, podczas której usunięto dużo starych szczegółów architektonicznych, zmieniając w znaczącym stopniu jego pierwotny układ i wystrój. Wybudowana w tym okresie apsyda zakryła częściowo wystrój średniowieczny na wschodniej ścianie. Szczegóły te zostały ponadto niepotrzebnie otynkowane. Szczyt wschodni udekorowany jest 10 blendami zwieńczonymi półostrymi i pełnymi łukami, wewnątrz nich występują późnogotyckie maswerki. Na zachodniej stronie usytuowana jest wieża kościoła z ryglówki zwieńczona barokowym hełmem. 

Wieża kościoła posadowiona tak jak nawa główna na ławach fundamentowych kamiennych i ciosach kamiennych. Ściany nawy oraz wieży kamienno ceglane z zaprawy wapiennej do wysokości około 5,2 m. Nadbudowa wieży na rzucie kwadratu wykonana z wielopoziomowej konstrukcji drewnianej przestrzennej i obłożona poszyciem deskowym w układzie pionowym. Prostopadłościan wieży nakryty zestopniowanym chełmem i zakończony latarnią o kształcie ośmiobocznym. Zestopniowanie dachu wieży oraz latania pokryte blachą (ocynkowaną). Całkowita wysokość wieży około 21 m.

 

2. Wyszczególnione w opisie nazwy materiałów budowlanych lub nazwy producentów zostały użyte pomocniczo i są tylko poglądowe, co należy traktować, iż nie stanowią wskazania obowiązku ich stosowania w ofercie, zastosowane mogą zostać materiały równoważne lub lepsze do podanych (o równoważnych parametrach technicznych). Udowodnienie, że oferowane rozwiązanie jest równowartościowe lub lepsze od wymaganego, leży po stronie wykonawcy

 

3. Okres gwarancji

Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane, objęte niniejszym zamówieniem zgodnie z ofertą. Wymagany minimalny okres gwarancji dla zamówienia na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 24 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

 

4. Odbiór robót

Odbiór robót ostateczny dokonany będzie przez przedstawiciela Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. Na tej samej zasadzie prowadzony będzie odbiór częściowy.

 

5. Nieruchomość, której dotyczy zamówienie zlokalizowana jest w Kozielicach 98, 74-204 Kozielice, działka nr 327, obręb Kozielice, gmina Kozielice. Podmiotom zainteresowanym udziałem w postępowaniu Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca objętego zamówieniem, celem poznania specyfiki zamówienia. W celu przeprowadzenia wizji lokalnej prosimy o kontakt z Zamawiającym. Odbycie wizji lokalnej jest obowiązkowe.

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

8. Zamawiający dopuszcza powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

 

HARMONOGRAM REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Planowany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: styczeń 2025 r.

Planowany termin podpisania umowy z wykonawcą: do 30 dni od dnia wyboru wykonawcy.

Planowany termin zakończenia rzeczowej realizacji zadania: do 18 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w uzasadnionych okolicznościach oraz pod warunkiem otrzymania zgody Prezesa Rady Ministrów w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Szczegółowe informacje w tym zakresie zostały opisane w warunkach zmiany umowy.

 

MIEJSCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 

Kozielice 98, 74-204 Kozielice, działka nr 327, obręb Kozielice, gmina Kozielice.

 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

b) Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania niniejszego zamówienia

c) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach

e) Zagwarantują, że okres gwarancji i rękojmi za wady dla przedmiotu zamówienia wynosi nie mniej niż 24 miesiące od dnia odbioru końcowego

Warunki określone powyżej uznaje się za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie oraz następujące dokumenty potwierdzające warunek zdolności technicznej:

 - wykazu usług projektowych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zamówienia polegające na opracowaniu projektu budowlanego na remont obiektu zabytkowego o wartości co najmniej 30.000 złotych brutto (trzydzieści tysięcy złotych)  każde z zamówienia. Do każdej usługi projektowej oddzielnie wykazanej w wykazie usług należy załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem pierwszej strony projektu budowlanego z widniejącą pieczątką organu wydającego pozwolenie na budowę oraz kopię faktury potwierdzoną za zgodność z oryginałem za wykonane prace projektowe.

 - wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na naprawie ścian zewnętrznych albo remoncie elewacji obiektu zabytkowego o wartości co najmniej 200.000 złotych brutto (dwieście tysięcy złotych)  każda z robót budowlanych. Do każdej roboty oddzielnie wykazanej w wykazie robót należy załączyć kopię protokołu odbioru robót z podpisem przedstawiciela Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz kosztorysu ofertowego albo kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w zakresie rzeczowym z udzielonym pozwoleniem na prowadzenie prac konserwatorskich, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu, wykaz robót wraz z niezbędnymi dowodami na potwierdzenie wykonanych robót należy dołączyć do formularza oferty.

Jeżeli Wykonawca nie dołączy wykazu wraz z niezbędnymi dowodami oferta zostanie odrzucona.

 

MINIMALNY ZAKRES OFERTY

Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem oferty (formularz ofertowy), stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty.

 

KRYTERIA OCENY OFERTY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI

1. Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe zostaną poddane weryfikacji pod kątem zgodności z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie zgodna z przedmiotem zamówienia lub taka, która zostanie przedstawiona w formie uniemożliwiającej weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako niezgodna z przedmiotem zamówienia.

 

2. Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które:

            a) zostaną złożone w terminie,

b) są zgodne z przedmiotem zamówienia,

c) spełniają warunki udziału w postępowaniu,

d) przedstawiły ofertę zgodnie z wymaganiami wskazanymi w minimalnym zakresie oferty.

3. Wybór najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu zostanie przeprowadzony w oparciu o następujące kryteria:

            cena – 70%,

            termin gwarancji – 30%.

 

3.1Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

C = C min/Co x 70 pkt

gdzie:

C min – cena brutto oferty najniższej,

Co - cena oferty ocenianej.

3.2 Kryterium termin gwarancji będzie rozpatrywane na podstawie zaoferowanego terminu gwarancji, podanego przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego zestawienia:

24 miesięcy – 0 pkt;

36 miesięcy – 10 pkt.

48 miesięcy – 20 pkt.

60 miesięcy i więcej – 30 pkt.

3.3 Ocena ofert odbędzie się w skali punktowej 0 – 100 pkt.

 

4. Oferta z największą ilością punktów zostanie wyłoniona jako najbardziej korzystna.

 

5. W przypadku, kiedy oferenci otrzymają identyczną liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę zawierającą niższą cenę.

 

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny, bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.

 

TERMIN, SPOSÓB I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

1. Termin składania ofert – 05.12.2024 r. godz. 14.00

2. Sposób i miejsce składania ofert – w formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście na adres Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka, Kozielice 32, 74-204 Kozielice. Liczy się dzień i godzina wpływu oferty, a nie nadania czy też data sporządzenia. Kancelaria Parafii czynna jest po uprzednim umówieniu się z Zamawiającym.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

4. Zamawiający nie zwraca przesłanych ofert

 

PODSTAWY WYKLUCZENIA

1. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym, tym samym do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które złożą następujące oświadczenie w tym zakresie: Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

W przypadku Wykonawcy wykluczonego zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.

 

WARUNKI ZMIANY UMOWY

Warunki zmiany umowy określone zostały we wzorze umowy – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

 

DODATKOWE WARUNKI

1. Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych

2. Oferta oraz wszystkie dokumenty składane wraz z ofertą winny zostać sporządzone w języku polskim.

3. Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z właściwym dokumentem rejestrowym. Złożony podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska lub złożony wraz z pieczęcią imienną.

4. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach prowadzonego postępowania bez podania przyczyny.

6. Zamawiający może żądać od Wykonawców w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenie pełnych wyjaśnień Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.

7. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia warunków formalnych, jest niezgodna z zapytaniem.

8. Z tytułu odrzucenia oferty, wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.

9. Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.

10. Podana cena w ofercie jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN) liczbowo oraz słownie. Podana cena brutto winna wynikać z kosztorysu ofertowego szczegółowego, który Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Niezałączenie kosztorysu ofertowego do oferty stanowi podstawę do odrzucenia oferty.

11. Określając wynagrodzenie Wykonawca zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.

 

ZAPŁATA WYNAGRODZENIA   

1. Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości 2% wartości wynagrodzenia brutto wynikającego ze złożonej oferty.

2. Zaliczka wypłacona Wykonawcy zostanie rozliczona poprzez pomniejszenie wartości faktury końcowej Wykonawcy o kwotę zaliczki udzielonej Wykonawcy

3. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy, w wysokości wynikającej z rozliczenia zaliczki, o którym mowa powyżej, płatne będzie w dwóch transzach po:

- protokolarnym odbiorze częściowym robót na podstawie wystawionej faktury VAT przez Wykonawcę do wartości nie wyższej niż 50% wynagrodzenia wynikającego z oferty

- protokolarnym odbiorze końcowym robót na podstawie wystawionej faktury VAT przez Wykonawcę na pozostałą wartość wynagrodzenia.

4. Wykonawca zapewni finansowanie inwestycji w części niepokrytej zaliczką (udziałem własnym Zamawiającego), na czas poprzedzający wypłatę środków z promesy przez Bank Gospodarstwa Krajowego.

 

ZAŁĄCZNIKI

1. Formularz oferty – zał. nr 1

2. Wzór umowy – zał. nr 2

3. Klauzula dotycząca ochrony danych osobowych zgodnie z RODO – zał. nr 3

4. Wykaz robót – zał. nr 4

5. Wykaz usług – zał. nr 5

6. Książka przedmiarów – zał. Nr 6

 

Zamawiający:

Proboszcz Parafii

/-/ ks. Jarosław Bilicki


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zapytanie ofertowe nr 2.2024 na prace remontowo-konserwatorskie przy kościele w Kozielicach (PDF, 262.78Kb) 2024-10-07 20:24:31 24

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Załącznik nr 1, 2, 4, 5, oświadczenia do zapytania ofertowego (DOCX, 55.67Kb) 2024-10-07 20:24:31 18
Załącznik nr 1, 2, 4, 5, oświadczenia do zapytania ofertowego_poprawione (DOCX, 56.12Kb) 2024-11-04 14:43:27 4
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego (DOCX, 26.21Kb) 2024-11-04 14:43:27 3
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego (DOCX, 26.21Kb) 2024-10-07 20:24:31 16
kosc. kozielice_Przedmiar_zał nr 6 (PDF, 2.63Mb) 2024-11-04 14:43:27 4

Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Damian Woźniak

Data wytworzenia:
07 paź 2024

Osoba dodająca informacje

Damian Woźniak

Data publikacji:
07 paź 2024, godz. 16:41

Osoba aktualizująca informacje

Damian Woźniak

Data aktualizacji:
04 lis 2024, godz. 14:43