DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO URZĘDU GMINY W KOZIELICACH W 2023r.
Kozielice, data 03.01.2023r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: GKD.1/2023.AH Nazwa zadania:
DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
DO URZĘDU GMINY W KOZIELICACH W 2023r.
Działając na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z p. zm) Gmina Kozielice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice
Adres zamawiającego Kozielice 73
Kod Miejscowość 74-204 Kozielice
Telefon: 91 5611130
Faks: 91 563 03 65
adres strony internetowej www.kozielice.pl
adres poczty elektronicznej sekretariat@kozielice.pl
Godziny urzędowania: 7.00 - 15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę o wartości szacunkowej poniżej 130 000,00 zł netto.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie istotne warunki zamówienia :
www.bip.kozielice.pl , zakładka zapytania ofertowe.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Rodzaj zamówienia : dostawy
Nazwa zamówienia : DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO URZĘDU GMINY W KOZIELICACH W 2023r.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Zakup głównej dostawy materiałów planowany jest do 14 dni od złożenia zamówienia z wniesieniem na I piętro budynku Urzędu Gminy w Kozielicach - pok. Nr 11.
Oprócz głównej dostawy będziemy składali dodatkowe zamówienia w trakcie całego 2023 roku ( ceny z przesłanej oferty) np. tonery i inne materiały wg bieżących potrzeb, których dostawa powinna być zrealizowana w ciągu 5 dni kalendarzowych od zamówienia (dostawa lub przesyłka do pok. nr 11 – I piętro w godzinach pracy urzędu, bez dodatkowych kosztów).
VII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
Cena |
100 % |
#112
IX. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 12.01.2023r. do godz. 14.00.
w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 OFERTA – WYKAZ PRZYKŁADOWYCH, ZAMAWIANYCH MATERIAŁÓW BIUROWYCH
osobiście w siedzibie zamawiającego - sekretariat pok. nr 2 lub przesłać listownie na adres Zamawiającego: Gmina Kozielice, Kozielice 73, 74-204 Kozielice
Zamawiający dopuszcza również złożenie oferty elektronicznie /w formie skanu podpisanych dokumentów/ przesłanej na adres e-mail:
komunalka@kozielice.pl w terminie jak powyżej.
X. O wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
XI. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XIII. Obowiązek informacyjny RODO.
W związku z realizacją wymogów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) (Dz. U. UE L z 2016 r. Nr 119 sw.1) informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Kozielicach 74-204 Kozielice 73.
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy w Kozielicach, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z Administratorem Ochrony Danych
w Urzędzie Gminy w Kozielicach 74-204 Kozielice 73 lub za pomocą adresu email: rodo@kozielice.pl.
1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celach:
- wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Urzędowi Gminy w Kozielicach na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
- wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Gminy w Kozielicach,
c) realizacji umów zawartych z kontrahentami Urzędu Gminy w Kozielicach,
d) w innych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
2. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt.1 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
- podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Gminy
w Kozielicach przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Urząd Gminy w Kozielicach,
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt.1, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
3. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych,
b) prawo do żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych - w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej odstawy prawnej przetwarzania danych,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego
z przepisów prawa,
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania - do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu osoby, której dane dotyczą.
Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw - z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją - wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi.
W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych (art.6 ust.1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W przypadku gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowa, natomiast gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
Kierownik zamawiającego
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
04 01 2023 11 00 30 ogloszenie 2023 (PDF, 210.19Kb) | 2023-01-04 11:00:30 | 38 | |
04 01 2023 11 00 30 zalacznik nr 1 oferta materialy biurowe 2023 (PDF, 126.73Kb) | 2023-01-04 11:00:30 | 16 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Damian Woźniak Data wytworzenia:
04 sty 2023
Osoba dodająca informacje
Damian Woźniak Data publikacji:
04 sty 2023, godz. 11:00
Osoba aktualizująca informacje
Damian Woźniak Data aktualizacji:
04 sty 2023, godz. 11:00