Utwardzenie terenu w miejscowości Mielno Pyrzyckie, Łozice oraz Przydarłów , gmina Kozielice.
Kozielice, dnia 19.07.2019 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę. Nazwa zadania: Utwardzenie terenu w miejscowości Mielno Pyrzyckie, Łozice oraz Przydarłów, gmina Kozielice.
Działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2215 z p. zm) oraz Zarządzenia nr 41.2019 z dnia 6 maja 2016 r. Gmina Kozielice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice
Adres zamawiającego Kozielice 73
Kod Miejscowość 74-204 Kozielice
Telefon: 91 5611130
Faks: 91 563 03 65
adres strony internetowej www.kozielice.pl
adres poczty elektronicznej sekretariat@kozielice.pl
Godziny urzędowania: 7.00 - 15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych oraz Zarządzenia Nr 41.2019 Wójta Gminy Kozielice z dnia 6 maja 2019 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielenia zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro w Gminie Kozielice.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty ziemne oraz wykonanie nawierzchni z kostki betonowej w zakresie :
-
Mielno Pyrzyckie - dz. nr 552/24 przy altanie rekreacyjnej powierzchnia utwardzenia ok. 70 m2 wraz z pracami ziemnymi oraz wykonanie podbudowy, obsadzeniu obrzeży 6 cm - 38 mb, 8 cm - 14 mb.
-
Łozice - dz. nr 25/18 przy świetlicy wiejskiej, powierzchnia utwardzenia ok. 92 m2, wraz z pracami ziemnymi, podniesienie terenu do poziomu utwardzenia przy świetlicy ok. 45 cm na powierzchni ok. 50 m2 oraz wykonanie podbudowy, obsadzenie obrzeży 6 cm - 43 mb, 8 cm - 20 mb, humusowanie skarp, wykonanie odwodnienia 18 mb PCV 100 oraz podejście pod docelowe wiaty rekeracyjne.
-
Przydarłów - wykonie utwardzenia pod wiatą przystankową wraz z dojściem o powierzchni ok. 17 m2 wraz z pracami ziemnymi rozbiórkowymi, wykonaniem podbudowy, obsadzenie obrzeży 8 cm - 20 mb, oraz krawężnik drogowy 10 mb.
Zgodnie z załącznikami dołączonymi do ogłoszenia.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Rodzaj zamówienia : Roboty ziemne
Nazwa zamówienia : Wykonanie chodnika wraz z obrzeżami.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Zakres pkt 1 - do 20.08.2019 r.
Zakres pkt 2 - do 20.09.2019 r.
Zakres pkt 3 - do 30.09.2019 r.
VII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
VIII. Warunki płatności:
Termin płatności po podpisaniu protokołu odbioru i złożenia faktury 14 dni
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
Cena |
100% |
X. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1
2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.
22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik
nr 2,
3. wykaz osób do kontaktu z zamawiającym - załącznik nr 3
4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają
wymagane uprawnienia - załącznik nr 4
5. opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia
XI. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami.
-
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, sposobem przygotowania oraz złożenia oferty, kierując swoje zapytania na piśmie (dopuszcza się korespondencje faxem z potwierdzeniem dostarczenia). Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania, które wpłyną do siedziby Zamawiającego nie później niż 3 dni przed terminem złożenia ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie warunków zamówienia w niniejszym ogłoszeniu wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
-
Pisemna odpowiedź zostanie przesłana (dopuszcza się faxem za potwierdzeniem) wszystkim uczestnikom postępowania bez przekazania źródła zapytania.
-
Zamawiający nie przewiduje możliwości zwołania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących ogłoszenia.
-
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść i dokumenty ogłoszenia.
XII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
-
Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Inspektor - Michał Ileczko
tel. 91 561 11 41
fax. 91 563 03 65
w godzinach od pn. 8.00 - 16.00, wt.-pt. 7.00 - 15.00
-
Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do potwierdzenia wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazywanych za pomocą faksu lub drogą elektroniczną jest:
Podinspektor - Beata Stasiak
tel. 91 561 11 31
fax. 91 563 03 65
w godzinach od pn. 8.00 - 16.00, wt.-pt. 7.00 - 15.00
XIII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 05.08.2019 r. do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice
Ulica Kozielice 73
Kod Miejscowość 74-204 Kozielice
Pokój nr sekretariat pok. nr 2
XIV. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 05.08.2019 r. o godz. 10.10
w siedzibie zamawiającego
Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice
Ulica Kozielice 73
Kod Miejscowość 74-204 Kozielice
Pokój nr sala posiedzeń pok. nr 13
XV. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Załączniki
-
Formularz ofertowy,
-
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
-
Wykaz osób do kontaktu z zamawiającym,
-
Oświadczenie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia.
___________________________________
Kierownik zamawiającego
Załącznik Nr 1
FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY
Dane dotyczące wykonawcy
Nazwa: ...........................................
Siedziba: ................................................
Adres poczty elektronicznej: ................................................
Strona internetowa: ................................................
Numer telefonu: ……........................................
Numer faksu: ……. ......................................
Numer REGON: ................................................
Numer NIP: ................................................
Dane dotyczące zamawiającego
Gmina Kozielice
Kozielice 73
74-204 Kozielice
Zobowiązania wykonawcy
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu publicznym na wykonanie zadania pn.: „Utwardzenie terenu w miejscowości Mielno Pyrzyckie, Łozice oraz Przydarłów, gmina Kozielice.
za cenę:
Pkt 1 ……………………… netto ……………………... brutto
Pkt 2 ……………….……… netto ……………………... brutto
Pkt 3 ………………………. netto ……………………… brutto
Łącznie: ……………………….. netto ……………………… brutto
Proszę przedstawić w formie tabelki z wyszczególnieniem na poszczególne składowe
Oświadczenie dotyczące postanowień zawartych w ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 19.07.2019 r.
1. Oświadczam, że zapoznałem się z wymogami określonymi w ww. ogłoszeniu, nie wnoszę żadnych zastrzeżeń oraz uzyskałem niezbędne informacje do przygotowania oferty.
2. Oświadczam, że uważam się za związanego ofertą przez czas wskazany w ww. ogłoszeniu.
Oświadczam, że:
Wykonam zamówienie publiczne w terminie: do dnia ……………….r.
Termin płatności: 14 dni.
Gwarancja 24 miesiące
Inne
Dokumenty
Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
Zastrzeżenie wykonawcy
Inne informacje wykonawcy:
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
..................................................
Pieczęć i podpis
Przedstawiciela Wykonawcy
Miejscowość, dnia ................................................
Załącznik Nr 2
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Nazwa wykonawcy .................................................................................................
Adres wykonawcy .................................................................................................
Miejscowość ................................................ Data .....................
Oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone szczegółowo
w ogłoszeniu o zamówieniu z dn. 19.07.2019 r. dotyczące w szczególności:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków do oferty załączam wszelkie dokumenty i oświadczenia wskazane przez zamawiającego w ww. ogłoszeniu.
.................................................................................
(data i czytelny podpis wykonawcy)
Załącznik Nr 3
WYKAZ OSÓB DO KONTAKTÓW Z ZAMAWIAJĄCYM
Nazwa wykonawcy .................................................................................................
Adres wykonawcy .................................................................................................
Miejscowość ................................................ Data .....................
Lp. |
Imię i nazwisko |
Zakres odpowiedzialności |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
#823
.................................................................................
(data i czytelny podpis wykonawcy)
Załącznik Nr 4
OŚWIADCZENIE,
ŻE OSOBY UCZESTNICZĄCE W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA, POSIADAJĄ WYMAGANE UPRAWNIENIA
Nazwa wykonawcy .................................................................................................
Adres wykonawcy ................................................................................................
Miejscowość .............................................. Data .......................
Oświadczam, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności osoby wskazane w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wszelkie wymagane ustawowo uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego postępowania.
.................................................................................
(data i czytelny podpis wykonawcy)
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Michał Ileczko Data wytworzenia:
19 lip 2019
Osoba dodająca informacje
Michał Ileczko Data publikacji:
19 lip 2019, godz. 12:16
Osoba aktualizująca informacje
Damian Woźniak Data aktualizacji:
20 cze 2024, godz. 10:13