Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Kozielice

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Utwardzenie terenu w miejscowości Mielno Pyrzyckie, Łozice oraz Przydarłów , gmina Kozielice.

 

 

 

Kozielice, dnia 19.07.2019 r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę. Nazwa zadania: Utwardzenie terenu w miejscowości Mielno Pyrzyckie, Łozice oraz Przydarłów, gmina Kozielice.

 

Działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2215 z p. zm) oraz Zarządzenia nr 41.2019 z dnia 6 maja 2016 r. Gmina Kozielice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice

Adres zamawiającego Kozielice 73

Kod Miejscowość 74-204 Kozielice

Telefon: 91 5611130

Faks: 91 563 03 65

adres strony internetowej www.kozielice.pl

adres poczty elektronicznej sekretariat@kozielice.pl

Godziny urzędowania: 7.00 - 15.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych oraz Zarządzenia Nr 41.2019 Wójta Gminy Kozielice z dnia 6 maja 2019 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielenia zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro w Gminie Kozielice.

 

III. Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia są roboty ziemne oraz wykonanie nawierzchni z kostki betonowej w zakresie :

  1. Mielno Pyrzyckie - dz. nr 552/24 przy altanie rekreacyjnej powierzchnia utwardzenia ok. 70 m2 wraz z pracami ziemnymi oraz wykonanie podbudowy, obsadzeniu obrzeży 6 cm - 38 mb, 8 cm - 14 mb.

  2. Łozice - dz. nr 25/18 przy świetlicy wiejskiej, powierzchnia utwardzenia ok. 92 m2, wraz z pracami ziemnymi, podniesienie terenu do poziomu utwardzenia przy świetlicy ok. 45 cm na powierzchni ok. 50 m2 oraz wykonanie podbudowy, obsadzenie obrzeży 6 cm - 43 mb, 8 cm - 20 mb, humusowanie skarp, wykonanie odwodnienia 18 mb PCV 100 oraz podejście pod docelowe wiaty rekeracyjne.

  3. Przydarłów - wykonie utwardzenia pod wiatą przystankową wraz z dojściem o powierzchni ok. 17 m2 wraz z pracami ziemnymi rozbiórkowymi, wykonaniem podbudowy, obsadzenie obrzeży 8 cm - 20 mb, oraz krawężnik drogowy 10 mb.

 

Zgodnie z załącznikami dołączonymi do ogłoszenia.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Rodzaj zamówienia : Roboty ziemne

Nazwa zamówienia : Wykonanie chodnika wraz z obrzeżami.

 

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

 

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 

Zakres pkt 1 - do 20.08.2019 r.

Zakres pkt 2 - do 20.09.2019 r.

Zakres pkt 3 - do 30.09.2019 r.

 

VII. Informacja na temat wadium:

 

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

VIII. Warunki płatności:

 

Termin płatności po podpisaniu protokołu odbioru i złożenia faktury 14 dni

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena

100%

X. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu

potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1

2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.

22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik

nr 2,

3. wykaz osób do kontaktu z zamawiającym - załącznik nr 3

4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają

wymagane uprawnienia - załącznik nr 4

5. opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od

odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem

zamówienia

 

XI. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami.

 

  1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, sposobem przygotowania oraz złożenia oferty, kierując swoje zapytania na piśmie (dopuszcza się korespondencje faxem z potwierdzeniem dostarczenia). Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania, które wpłyną do siedziby Zamawiającego nie później niż 3 dni przed terminem złożenia ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie warunków zamówienia w niniejszym ogłoszeniu wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

  2. Pisemna odpowiedź zostanie przesłana (dopuszcza się faxem za potwierdzeniem) wszystkim uczestnikom postępowania bez przekazania źródła zapytania.

  3. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwołania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących ogłoszenia.

  4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść i dokumenty ogłoszenia.

 

XII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:

 

  1. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:

 

Inspektor - Michał Ileczko

tel. 91 561 11 41

fax. 91 563 03 65

w godzinach od pn. 8.00 - 16.00, wt.-pt. 7.00 - 15.00

 

  1. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do potwierdzenia wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazywanych za pomocą faksu lub drogą elektroniczną jest:

 

Podinspektor - Beata Stasiak

tel. 91 561 11 31

fax. 91 563 03 65

w godzinach od pn. 8.00 - 16.00, wt.-pt. 7.00 - 15.00

 

XIII. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 05.08.2019 r. do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice

Ulica Kozielice 73

Kod Miejscowość 74-204 Kozielice

Pokój nr sekretariat pok. nr 2

 

XIV. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 05.08.2019 r. o godz. 10.10

w siedzibie zamawiającego

Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice

Ulica Kozielice 73

Kod Miejscowość 74-204 Kozielice

Pokój nr sala posiedzeń pok. nr 13

 

XV. Termin związania ofertą

 

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVII. Załączniki

 

  1. Formularz ofertowy,

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

  3. Wykaz osób do kontaktu z zamawiającym,

  4. Oświadczenie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia.

 

___________________________________

Kierownik zamawiającego

 

Załącznik Nr 1

FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY

 

 

Dane dotyczące wykonawcy

 

Nazwa: ...........................................

 

Siedziba: ................................................

 

Adres poczty elektronicznej: ................................................

Strona internetowa: ................................................

Numer telefonu: ……........................................

Numer faksu: ……. ......................................

Numer REGON: ................................................

Numer NIP: ................................................

 

Dane dotyczące zamawiającego

 

Gmina Kozielice

Kozielice 73

74-204 Kozielice

 

Zobowiązania wykonawcy

 

Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu publicznym na wykonanie zadania pn.: „Utwardzenie terenu w miejscowości Mielno Pyrzyckie, Łozice oraz Przydarłów, gmina Kozielice.

 

za cenę:

Pkt 1 ……………………… netto ……………………... brutto

Pkt 2 ……………….……… netto ……………………... brutto

Pkt 3 ………………………. netto ……………………… brutto

Łącznie: ……………………….. netto ……………………… brutto

 

Proszę przedstawić w formie tabelki z wyszczególnieniem na poszczególne składowe

 

 

Oświadczenie dotyczące postanowień zawartych w ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 19.07.2019 r.

 

1. Oświadczam, że zapoznałem się z wymogami określonymi w ww. ogłoszeniu, nie wnoszę żadnych zastrzeżeń oraz uzyskałem niezbędne informacje do przygotowania oferty.

2. Oświadczam, że uważam się za związanego ofertą przez czas wskazany w ww. ogłoszeniu.

 

Oświadczam, że:

 

Wykonam zamówienie publiczne w terminie: do dnia ……………….r.

Termin płatności: 14 dni.

Gwarancja 24 miesiące

Inne

 

Dokumenty

 

Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

 

 

Zastrzeżenie wykonawcy

 

Inne informacje wykonawcy:

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

 

 

 

..................................................

Pieczęć i podpis

Przedstawiciela Wykonawcy

 

Miejscowość, dnia ................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 2

 

OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

Nazwa wykonawcy .................................................................................................

 

Adres wykonawcy .................................................................................................

 

Miejscowość ................................................ Data .....................

 

 

Oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone szczegółowo
w ogłoszeniu o zamówieniu z dn. 19.07.2019 r. dotyczące w szczególności:

 

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2) sytuacji ekonomicznej i finansowej

 

 

Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków do oferty załączam wszelkie dokumenty i oświadczenia wskazane przez zamawiającego w ww. ogłoszeniu.

 

 

.................................................................................

(data i czytelny podpis wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 3

 

 

 

WYKAZ OSÓB DO KONTAKTÓW Z ZAMAWIAJĄCYM

 

Nazwa wykonawcy .................................................................................................

 

Adres wykonawcy .................................................................................................

 

Miejscowość ................................................ Data .....................

 

 

Lp.

Imię i nazwisko

Zakres odpowiedzialności

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

#823

 

 

 

.................................................................................

(data i czytelny podpis wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 4

 

 

OŚWIADCZENIE,

 

ŻE OSOBY UCZESTNICZĄCE W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA, POSIADAJĄ WYMAGANE UPRAWNIENIA

 

 

Nazwa wykonawcy .................................................................................................

 

Adres wykonawcy ................................................................................................

 

Miejscowość .............................................. Data .......................

 

 

Oświadczam, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności osoby wskazane w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wszelkie wymagane ustawowo uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego postępowania.

 

 

.................................................................................

(data i czytelny podpis wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Michał Ileczko

Data wytworzenia:
19 lip 2019

Osoba dodająca informacje

Michał Ileczko

Data publikacji:
19 lip 2019, godz. 12:16

Osoba aktualizująca informacje

Damian Woźniak

Data aktualizacji:
20 cze 2024, godz. 10:13