Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Kozielice

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

„Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy w Kozielicach”.

Kozielice, data 18.08.2023 r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Numer sprawy: PFP.271.2.2023.DW

Nazwa zadania: Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy w Kozielicach”.

 

Działając na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku  -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z p. zm) oraz Zarządzenia Wójta Gminy Kozielice w sprawie ustalenia regulaminu postępowania przy udzieleniu zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000,00 zł netto w Gminie Kozielice Nr 11.2021 z dnia 15 lutego 2021 r. Gmina Kozielice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Gmina Kozielice

Adres zamawiającego                Kozielice 73

Kod Miejscowość                        74-204 Kozielice

Telefon:                                       91 5611130

Faks:                                           91 563 03 65

adres strony internetowej           www.kozielice.pl

adres poczty elektronicznej        sekretariat@kozielice.pl

Godziny urzędowania:               

pn. pt. 7.00 – 15.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie Zapytania o cenę o wartości szacunkowej poniżej 130 000,00 zł netto.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie istotne warunki zamówienia oraz przyszłej umowy:

 

www.bip.kozielice.pl zakładka Informacje/Przetargi/2023

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Nazwa zamówienia: „Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy w Kozielicach”.

Zadanie realizowane w ramach w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00

 

Opis przedmiotu zamówienia

  1. Dostawa fabrycznie nowych komputerowych stacji roboczych do Urzędu Gminy
    w Kozielicach w ilości 10 zestawów.
  2. Dostawa fabrycznie nowego serwera wraz z zasilaniem awaryjnym do Urzędu Gminy w Kozielicach.

 

 

Specyfikacja:

  1. Stacja robocza – zestaw komputerowy – 10 zestawów:

Wymagane minimalne parametry dla zestawu komputerowego:

Procesor: Intel Core i5-11400 (6 rdzeni, 12 wątków, 2.60-4.40 GHz, 12 MB cache),

Chipset Intel B560,

Pamięć: RAM 16 GB (DIMM DDR4, 3200 MHz),

Intel UHD Graphics 730

Dysk SSD PCIe 480 GB,

Opcje dołożenia dysków Możliwość montażu dwóch dysków SATA.

Wbudowane napędy optyczne: Nagrywarka DVD+/-RW DualLayer,

Dźwięk Zintegrowana karta dźwiękowa,

Łączność Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax), LAN 10/100/1000 Mbps, Bluetooth

Złącza - panel przedni: USB 2.0 - 2 szt.,USB 3.2 Gen. 1 - 2 szt. Wejście mikrofonowe - 1 szt., Wyjście słuchawkowe/głośnikowe - 1 szt.;

- panel tylny: USB 2.0 - 2 szt. USB 3.2 Gen. 1 - 2 szt., Wejście/wyjścia audio - 3 szt. RJ-45 (LAN) - 1 szt. VGA (D-sub) - 1 szt. DVI-D - 1 szt. HDMI - 1 szt. PS/2 - 2 szt. RS-232 - 1 szt.

AC-in (wejście zasilania) - 1 szt.,

Porty wewnętrzne (wolne)

PCI-e x16 - 1 szt. PCI-e x1 - 2 szt. SATA III - 3 szt.,

Kieszeń wewnętrzna 3,5"/2,5" - 2 szt.

Zasilacz - 200 W

Monitor – płaski LED 24”

Typ ekranu: płaski

Przekątna: 23.8 cali

Rozdzielczość nominalna: 1920 x 1080 (Full HD) piksele

Typ matrycy: IPS

Format obrazu: 16:9

Rodzaj podświetlenia: LED

Częstotliwość odświeżania: 75 Hz

Mysz i klawiatura w zestawie Klawiatura i mysz przewodowa

Dołączone akcesoria Kabel zasilający

System operacyjny - Microsoft Windows 10 Pro PL (wersja 64-bitowa),

Dołączone oprogramowanie - Partycja recovery (opcja przywrócenia systemu z dysku)

Gwarancja - 24 miesięcy

  1. Serwer z zasilaniem awaryjnym:

PLATFORMA SERWEROWA Wymagane minimalne parametry

Procesor: Gniazdo procesora LGA 1151 (Socket H4)

Procesor Intel® XEON LGA1151

Pamięć: Ilość slotów DIMM 4

Obsługiwane rodzaje pamięci: DDR4-SDRAM

Minimalna pojemność pamięci: 64 GB

Nośnik danych

Wymagane rozmiary dysków pamięci: 2 X 1 TB SATA SSD RAID

Grafika: Model wbudowanej karty graficznej Aspeed AST2500

Sieć: Kontroler LAN Intel® I210-AT

Porty i interfejsy: Liczba portów USB 2.0 – 2 szt.

Ilość portów USB 3.2 Gen 1 (3.1 Gen 1) Typu-A – 2 szt.

Ilość portów Ethernet LAN (RJ-45) – 2 szt.

Liczba portów VGA (D-Sub) – 1 szt.

Ilość portów COM – 1 szt.

Ilość złącz SATA III – 6 szt.

Gniazda rozszerzeń: Gniazda PCI Express x4 (Gen 3.x) – 1 szt.

Gniazda PCI Express x16 (Gen 3.x) – 1 szt.

Liczba gniazd M.2 (M) – 1 szt.

BIOS:

Typ BIOS - UEFI

Wersja systemu BIOS (SMBIOS) - 2.7

Funkcje BIOS PCI 3.0 Plug & Play SMBIOS 2.7

Konstrukcja:

Diody LED – HDD, Sieć, System

Przycisk reset

Wentylator

Moc: 500 W

Obsługa zasilania zapasowego (RPS)

Certyfikat 80 PLUS 80 PLUS Platinum

Dołączone oprogramowanie:

Intel Node Manager IPMI 2.0 NMI SSM, SPM, SUM Watch Dog SuperDoctor 5

Obudowa: szafa rack stojąca 19"

Dodatkowy awaryjny serwer plików:

Nośnik danych

Obsługiwane rozmiary dysków pamięci - 3.5

Usługa RAID

Poziomy RAID 0110, Online RAID migration, Online RAID expansion, Odbudowanie RAID, Zatoka hot-swap

Zainstalowane urządzenie pamięci masowej - 2 X 8 TB RAID HDD

Ilość obsługiwanych rozmiarów dysków pamięci - 2

Obsługiwane rodzaje dysków - HDD & SSD

Skanowanie w poszukiwaniu badblocków

Disk roaming

Procesor - Cortex-A55

Taktowanie procesora  - 2 GHz

Liczba rdzeni procesora - 4

Pamięć operacyjna RAM - 2 GB

Pamięć RAM 2 GB

Wielkość pamięci flash 4000 MB

Sieć

Przewodowa sieć LAN, Prędkość transferu danych przez Ethernet LAN -10 Mbit/s100 Mbit/s1000 Mbit/s

Serwer DHCP zgodny z Jumbo Frames, Obsługa iSCSI

Obsługiwane protokoły sieciowe - IPv4, IPv6

Dynamiczny DNS (DDNS)

Port USB

Liczba portów USB 2.0 - 2

Ilość portów USB 3.2 Gen 1 (3.1 Gen 1) Typu-A - 1

Ilość portów Ethernet LAN (RJ-45) - 1

Rodzaj chłodzenia Aktywne

Liczba wentylatorów - 1 wentylator

Diody LED HDDLAN

Klasa urządzenia Home i Home Office

Funkcja kopii zapasowej

Cechy kopii zapasowej Chmura i SCSI LUN

Lista kontrolna dostępu (ACL)

Przycisk reset

Wbudowany wyłącznik

Wbudowany serwer FTP

Obsługiwane przeglądarki Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox

Skanowanie dysku

Obsługa S.M.A.R.T.

Oprogramowanie

Moc zasilacza 65 W

Ilość jednostek zasilania 1

 

Zasilanie awaryjne:

- przetwornica UPS SINUS 800 plus zewnętrzny akumulator 65 ah.

 

Dostawa do Urzędu Gminy w Kozielicach, Kozielice 73, 74-204 Kozielice.

 

 

Zamawiający dopuszcza / nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający dopuszcza / nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

Nieprzekraczalny termin dostawy sprzętu do 18-09-2023 r.

 

VII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

VIII. Warunki płatności:

Termin płatności 14 dni od dostawy sprzętu oraz złożonej faktury.

 

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena

100 %

#112

Wybór nastąpi w oparciu o cenę brutto. Cena ofertowa ma charakter ryczałtowy i powinna być tak skalkulowana aby obejmowała wszystkie niezbędne koszty wymagane do realizacji przedmiotu zamówienia (w tym koszty transportu).

 

X. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1.

 

XI. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:

  1. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:

Damian Woźniak

 tel. 91 561 11 31

 fax. 91 563 03 65

w godzinach od pn. - pt. 7.00 – 15.00

 

XII. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia 28.08.2023 r. do godz. 13.00

w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania osobiście w siedzibie zamawiającego lub przesłać listownie

na adres Zamawiającego: Gmina Kozielice, Kozielice 73, 74-204 Kozielice

 

z oznaczeniem na kopercie:

Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy w Kozielicach”.

Zamawiający dopuszcza również złożenie oferty elektronicznie /w formie skanu podpisanych dokumentów/ przesłanej na adres e-mail: sekretarz@kozielice.pl
w terminie jak powyżej.

 

XIII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIV. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego.

 

XV. Obowiązek informacyjny RODO.

W związku z realizacją wymogów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) (Dz. U. UE L z 2016 r. Nr 119 sw.1) informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Kozielicach 74-204 Kozielice 73.

Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy w Kozielicach, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z Administratorem Ochrony Danych
w Urzędzie Gminy w Kozielicach 74-204 Kozielice 73 lub za pomocą adresu email: rodo@kozielice.pl.

 

 1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celach:

  1. wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Urzędowi Gminy w Kozielicach na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
  2. wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Gminy w Kozielicach,

c) realizacji umów zawartych z kontrahentami Urzędu Gminy w Kozielicach,

d) w innych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

 

2. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt.1 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

 a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,

  1. podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Gminy
    w Kozielicach przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Urząd Gminy w Kozielicach,

 

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt.1, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

 

3. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

a) prawo dostępu do danych osobowych,

b) prawo do żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych - w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,

  1. prawo do żądania usunięcia danych osobowych w przypadku gdy:

- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej odstawy prawnej przetwarzania danych,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,

- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego
z przepisów prawa,

d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,

- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,

- administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,

- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania - do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu osoby, której dane dotyczą.

 

Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw - z przyczyn związanych
z Pani/Pana szczególną sytuacją - wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi.


W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych (art.6 ust.1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

W przypadku gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowa, natomiast gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.

 

 

 

Kierownik zamawiającego

 

Wójt Gminy Kozielice

/-/ Piotr Rybkowski

 

 

 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 149.26Kb) 2023-08-21 15:48:22 0

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Załączniki (DOCX, 19.47Kb) 2023-08-21 15:48:22 0

Informacja z otwarcia ofert

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zestawienie złożonych ofert (PDF, 184.85Kb) 2023-09-01 15:40:19 9

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ZAWIADOMIENIE o wyborze oferty (PDF, 170.43Kb) 2023-09-05 10:07:43 6

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Damian Woźniak

Data wytworzenia:
21 sie 2023

Osoba dodająca informacje

Damian Woźniak

Data publikacji:
21 sie 2023, godz. 15:50

Osoba aktualizująca informacje

Damian Woźniak

Data aktualizacji:
05 wrz 2023, godz. 10:07