FORMULARZ OFERTY Wójt Gminy Kozielice zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usług audytu wewnętrznego w okresie od 01.04.2024 r. do 31.03.2025 r.
Kozielice, dnia 15.03.2024 r.
FORMULARZ OFERTY
Wójt Gminy Kozielice zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usług audytu wewnętrznego w okresie od 01.04.2024 r. do 31.03.2025 r.
- ZAMAWIAJĄCY
Gmina Kozielice
Kozielice 73 74-204 Kozielice
tel. (91) 561 11 31, fax (91) 561 11
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług audytu wewnętrznego w Gminie Kozielice w okresie od 01.04.2024 r. do 31.03.2025 r. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
Audyt wewnętrzny, jako działalność niezależna i obiektywna, której celem jest wspieranie Wójta Kozielic w realizacji celów i zadań Gminy, powinien być prowadzony przez usługodawcę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz.U. z 2023 r. poz. 1270 z póżn. zm.) oraz przepisami wydanymi na jej podstawie.
- Zakres usługi obejmuje w szczególności:
- przeprowadzenie zaplanowanych minimum 2 zadań audytowych zgodnie z przepisami ustawy i według standardów określonych przez Ministra Finansów,
- opracowanie planu audytu wewnętrznego na rok 2024, o którym mowa w art. 283 ustawy o finansach publicznych,
- zapewnienie prawidłowego i terminowego przeprowadzenia audytu wewnętrznego,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej zadań audytu oraz pozostałej dokumentacji audytu w celu udokumentowania przebiegu i wyniku zadania audytowego,
- sporządzenie sprawozdania z wykonania audytu za 2024 r. w terminie do 30.04.2025 r.
- sporządzanie sprawozdań z prowadzonego audytu, wydanie obiektywnej oceny oraz czynności doradcze, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania jednostek organizacyjnych Gminy w zakresie przeprowadzonego zadania audytowego i informacji z czynności doradczych,
- wykonawca będzie zobowiązany w okresie trwania umowy do osobistego stawiennictwa w jednostce audytowanej w umówionym wcześniej dniu, nie rzadziej niż raz na półrocze oraz przedstawieniu Wójtowi wniosków i zaleceń zawartych w sprawozdaniach.
- Wymagania dotyczące wykonania zamówienia:
- usługodawcą może być osoba fizyczna lub podmiot, o którym mowa w art. 279 ust.1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych i spełniająca warunki o których mowa w art. 286 powołanej ustawy.
- wymagania dodatkowe dla osób fizycznych lub podmiotów składających ofertę:
- doświadczenie w prowadzeniu audytu w jednostkach sektora finansów publicznych,
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość rachunkowości budżetowej,
- znajomość ustaw regulujących działalność jednostek sektora finansów publicznych,
- znajomość rachunkowości budżetowej,
- znajomość ustawy o podatku od towarów i usług,
- znajomość ustawy o systemie oświaty i ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,
- znajomość przepisów dotyczących prowadzenia audytu bezpieczeństwa informacji,
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
- znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych.
3) wymienione wyżej warunki spełniać muszą osoby fizyczne ubiegające się bezpośrednio o zlecenie usługi, a w przypadku podmiotów warunki te spełniać musi co najmniej jedna z osób zatrudnionych w danym podmiocie na podstawie umowy o prace lub umowy zlecenia,
4) do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Usługodawcy, którzy wykonali bezpośrednio w ostatnich 2 latach poprzedzających datę składania ofert co najmniej 2 zadań audytowych w jednostkach zobowiązanych do przeprowadzenia audytu wewnętrznego na podstawie ustawy o finansach publicznych.
III. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia – do dnia 31.03.2025
IV. KRYTERIUM WYBORU OFERTY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
- Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: Cena – 100%.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym prowadzonym etapie, bez podania przyczyny.
V. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WYKONAWCY
- formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania,
- oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 286 ust. 1 pkt 1 – 3 ustawy o finansach publicznych,
- kopie poświadczonych „za zgodność z oryginałem” dokumentów potwierdzających posiadanie wyższego wykształcenia (art. 286 ust. 1 pkt 4 ustawy o finansach publicznych) oraz posiadanie kwalifikacji do przeprowadzenia audytu wewnętrznego (art. 286 ust.1 pkt. 5 ustawy o finansach publicznych),
- potwierdzenie przeprowadzenia w ostatnich 2 latach poprzedzających datę składania ofert co najmniej 2 zadań audytowych w jednostkach zobowiązanych do przeprowadzania audytu wewnętrznego na podstawie ustawy o finansach publicznych (np. kserokopie umów, referencje, rekomendacje itd.),
- zgodę osób fizycznych na przetwarzanie danych osobowych.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji zamówienia (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2018, poz. 1000 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY W SKŁADANEJ OFERCIOE CENOWEJ
- cena wskazana w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeśli występuje,
- podana cena będzie ceną ryczałtową,
- cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen).
VII. FORMA ZŁOŻENIA OFERTY
Ofertę na formularzu oferty należy złożyć w terminie do dnia 25.03.2024 r. do godz.
15.00 w formie:
- w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego na adres: Urząd Gminy, Kozielice 73, 74-204 Kozielice
- oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
VIII. Podpisanie zamówienia/umowy
Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcą jest:
– Skarbnik Gminy Kozielice
Załącznik Nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
NAZWA: …………………………………………………………………………...
ADRES: …………………………………………………………….……………...
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
Cenę netto: …………………………. zł
Cenę brutto: ………………………….. zł
słownie brutto: ………………………………………………………………… zł
- Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
- Załącznikami do niniejszego formularza oferty stanowiącymi integralną część oferty są:
-
- ……………………………………………..
- ……………………………………………..
………………….., dnia ………… .……………………………………………
(podpis osoby uprawnionej)
(pieczęć wykonawcy)
*niepotrzebne skreślić
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Formularz ofertowy audyt (PDF, 179.39Kb) | 2024-03-15 10:25:04 | 5 |
Informacja z otwarcia ofert
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
informacja z otwarcia ofert (PDF, 215.37Kb) | 2024-03-27 13:39:27 | 11 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Unieważnienie ofert (PDF, 146.63Kb) | 2024-03-29 10:18:05 | 8 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Informatyk gminy Kozielice Data wytworzenia:
15 mar 2024
Osoba dodająca informacje
Marek Informatyk gminy Kozielice Data publikacji:
15 mar 2024, godz. 10:25
Osoba aktualizująca informacje
Marek Informatyk gminy Kozielice Data aktualizacji:
29 mar 2024, godz. 10:18