Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Kozielice

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

DOWOZY DZIECI Z TERENU ORAZ SPOZA TERENU GMINY KOZIELICE OBEJMUJĄCE STYCZEŃ- CZERWIEC 2021

DOWOZY DZIECI Z TERENU ORAZ SPOZA TERENU GMINY KOZIELICE

OBEJMUJĄCE STYCZEŃ- CZERWIEC 2021

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH

 

 

 

 

 

ZATWIERDZAJĄCY:

Wójt Gminy Kozielice

Kozielice 73

74-204 Kozielice

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kozielice, grudzień 2020 r.

 

 

 

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Nazwa zamawiającego:              Gmina Kozielice

Adres zamawiającego:                Kozielice 73

Kod miejscowości:                        74-204 Kozielice

Telefon:                                            915630377; 915630371

Faks:                                                 915630365

Adres strony internetowej:        www.kozielice.pl

Adres poczty elektronicznej:     sekretariat@kozielice.pl

Godziny urzędowania:                poniedziałek:  08.00-16.00

                                                           od wtorku do piątku: 07.00-15.00

 

 

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania o cenę  na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku  Prawo zamówień publicznych (t. j.  Dz. U. z 2019 poz. 1843,      z późn. zm.)

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Rodzaj zamówienia: usługi

 

1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozów i odwozów uczniów  do Szkoły Podstawowej w Kozielicach w dni nauki szkolnej autobusami     

w oparciu o komunikację regularną otwartą w krajowym transporcie drogowym.

 

2. ZAKRES ZAMÓWIENIA

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:

a) Dowóz dzieci objętych obowiązkiem szkolnym oraz przedszkolnym na podstawie imiennych biletów miesięcznych z  poszczególnych miejscowości według tras poglądowo przyjętych (zał.1) oraz  wykazu liczbowego uczniów  (zał. 2), który w trakcie realizacji może ulec zmianie.

b) Zapewnienie opieki w czasie przewozu.

 

3  SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ PODSTAWY DO JEGO WYKONANIA

 

                 1. Świadczenie usługi dowozu dzieci do Szkoły Podstawowej w Kozielicach   w dni nauki szkolnej oraz „innych” zleconych przewozów. Pod pojęciem „dowóz” rozumie się dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania, na podstawie imiennych biletów miesięcznych w oparciu o komunikacje regularną otwartą  wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa  i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu autobusem. Pod pojęciem „innych” zleconych przewozów rozumie się przewozy dodatkowe np. na zajęcia pozalekcyjne , wycieczki szkolne itp. (zlecane każdorazowo wedle zapotrzebowania oraz rozliczane oddzielnie ).

                 2. Warunki techniczne pojazdów oraz zakres ich niezbędnego  wyposażenia reguluje Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 grudnia 2019r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego  wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 poz. 2022 z póź zm.)

                 3.Podstawowym warunkiem  niezbędnym do  wzięcia udziału w niniejszym  postępowaniu przetargowym jest posiadanie  3 sprawnych autobusów o ilości miejsc siedzących min  50 lub adekwatnego taboru zapewniającego miejsca siedzące wszystkim dowożonym uczniom.

                 Dodatkowo wszystkie pojazdy muszą być wyprodukowane po roku 2010  oraz posiadać  fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa dla uczniów.

                 4. W przypadku niesprawności pojazdów Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępcze środki transportu w razie awarii w ciągu czasu wykazanego w ofercie.  W okresie zimowym Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić panujące warunki atmosferyczne i zapewnić sprawny autobus lub autobus zastępczy pozostający do dyspozycji przewoźnika w wyznaczonym miejscu postoju, z którego dojazd do zbiórki dzieci nie będzie dłuższy niż wykazany w ofercie. W przypadku nieobecności kierowcy  z powodu choroby lub innych okoliczności Wykonawca również gwarantuje ciągłość wykonywania usługi.

 

              5. Poprzez zapewnienie warunków bezpieczeństwa rozumie się również zatrudnienie przez przewoźnika osób, które będą w trakcie wsiadania, przewozu i wysiadania z autobusu sprawować opiekę nad przewożonymi uczniami.

                 6. Wykonawca zobowiązuje się dostosować rozkład jazdy do organizacji pracy szkoły i przedszkola wynikające ze zmian w planie lekcji i rozkładzie zajęć uczniów dowożonych we współpracy z Zamawiającym. Zastrzega się możliwość aktualizacji tras  w zależności od potrzeb Zamawiającego.

                 7. Wykonawca w pierwszej kolejności zapewnia przewóz dzieci szkolnych na podstawie imiennych biletów miesięcznych na utworzonych przez siebie liniach regularnych.

                 8.Wykonawca może odpłatnie przewozić również inne osoby pod warunkiem dysponowania wolnymi miejscami, co  również uwzględni w kalkulacji ceny.

                 7.Zamawiający zapłaci Wykonawcy za rzeczywistą liczbę wystawionych imiennych biletów miesięcznych.

                 8. Zobowiązuje się Wykonawcę do świadczenia usługi pojazdami wskazanymi przez niego w załączniku 3 (ankieta), sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów oraz oznakowania odpowiedniego do świadczonych przewozów. Zmiana pojazdu odbywa się zawsze za zgodą Zamawiającego.

                 9. Zobowiązuje się Wykonawcę do  zachowania bezpieczeństwa, punktualności, sprawności technicznej pojazdu oraz zapewnienia miejsc siedzących przewożonym uczniom w ramach  wykonywanych usług.

                 10. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia zastępczego środka transportu w przypadku awarii w czasie  który wykaże w składanej ofercie.

                 11. W przypadkach awarii w pierwszej kolejności jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego.

                 12. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciepło w okresie zimowym min 15 C oraz utrzymać  ogólną czystość w autobusie, zwłaszcza marznących lub zaśnieżonych stopni w okresie jesienno-zimowym tak,  aby nie narażać pasażerów na utratę zdrowia lub życia.

                 13. Za szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim  w  związku z wykonywaną usługą wyłączną odpowiedzialność ponosi Wykonawca. W związku z tym zobowiązany jest ubezpieczyć pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych w trakcie przewozu. Wykonawca powinien  mieć ubezpieczenie OC  w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie niższą niż 200 000,00zł

                 14.Do sprawowania opieki nad uczniami w trakcie przewozu Wykonawca zapewnia co najmniej jednego opiekuna na każdy pojazd, przy czym kierowca autobusy nie może sprawować tej funkcji. Opiekun musi być pełnoletni, zdolny do czynności prawnych i przeszkolony z zasad sprawowania opieki nad uczniami oraz kierowania ruchem wedle wymaganych prawem przepisów.

 

15. Z tytuły wykonywania umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie  wyłącznie za rzeczywistą ilość wszystkich wystawionych imiennych  biletów miesięcznych wg stawki wskazanej w ofercie.

16. W przypadku, gdy działalność szkoły będzie zawieszona lub szkoła nie będzie prowadziła działalności uczniowie nie będą mieli możliwości przebywania w szkołach), Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o tym fakcie. W momencie wystąpienia takiego przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za wystawione bilety miesięczne wyłącznie za czas, w którym Wykonawca świadczył usługi.

W przypadku, gdy Zamawiający zapłaci Wykonawcy za fakturę z tytułu sprzedanych biletów za pełny miesiąc kalendarzowy, a działalność szkoły będzie zawieszona lub szkoła nie będzie prowadziła albo zaprzestanie prowadzić działalność, w szczególności gdy uczniowie nie będą mieli możliwości przebywania w szkole Wykonawca wystawi Zamawiającemu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni po upływie danego miesiąca rozliczeniowego, w którym szkoła nie będzie prowadziła albo zaprzestanie prowadzić działalność, fakturę korygującą sprzedaż biletów, obejmującą wyliczoną proporcjonalnie kwotę za ilość dni, w których Wykonawca nie świadczył usług.

Za czas niewykonania usługi Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie.

17. W razie gdy działalność szkoły  będzie zawieszona lub szkoła nie będzie prowadziła albo zaprzestanie prowadzić działalność w szczególności gdy uczniowie nie będą mieli możliwości przebywania w szkole Zamawiający może wypowiedzieć niniejszą umowę z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia.

18. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku, gdy działalność szkoły  będzie zawieszona lub szkoła nie będzie prowadziła albo zaprzestanie prowadzić działalność w szczególności gdy uczniowie nie będą mieli możliwości przebywania w szkole.

 

 

 

IV OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY    

  DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH.

             Nie dotyczy.

 

V TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

                 Zamawiający określa termin wykonania zadania na okres od          18 stycznia 2021r. do 30 czerwca 2021r.

                 Czas  realizacji zamówienia i obowiązywania umowy upływa dnia 30.06.2021r.

VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Warunki ogólne:

 

1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę  na podstawie umowy o pracę kierowców z kwalifikacjami, którzy będą wykonywali przedmiot umowy.

            2) Zamawiający wymaga zatrudniania przez Wykonawcę konwojentów     sprawujących opiekę nad uczniami w trakcie przewozów (umowa o pracę lub umowa zlecenie).

           

            3) Zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczenia wykazu pracowników z danymi (stanowisko,  telefon,  trasa przejazdu)  w ciągu 10 dni od dnia zawarcia umowy oraz bieżące uaktualnianie w razie zmiany.

4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:

-żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,

-żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,

-przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

 

-W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 lub 2 czynności.

 

 

5. O zamówienie publiczne mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu:

a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24  ust 1oraz art. 24 ust 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

e)  Zgadzają się wykonać przedmiot zamówienia w sposób określony               w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z pkt. III- Opis Przedmiotu Zamówienia.

f) Zaakceptują wszystkie wymagania Zamawiającego dotyczące niniejszego postępowania przetargowego, określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

 

 

 

2. Warunki szczegółowe

Na etapie składania oferty:

-Oferent powinien według określonego wzoru SIWZ złożyć wymagane załączniki ponumerowane kolejno  od 1 do 5

Po otwarciu ofert:

Zamawiający opublikuje wykaz  firm, które biorą udział w niniejszym postępowaniu wraz z podaniem oferowanych   cen za wykonanie usługi.

 

Po wybraniu oferty najkorzystniejszej zamawiający bada ofertę:

 

Po wybraniu  oferty na wezwanie Zamawiającego  Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą     musi wykazać, że  firma prosperuje bez zarzutu, nie jest zadłużona, zagrożona upadłością, zdolna do realizacji usług określonych przez Zamawiającego, zatrudnia zespół osób niezbędnych do realizacji zamówienia. Wszystkie warunki Wykonawca powinien potwierdzić poprzez przedstawienie Zamawiającemu odpowiednich dokumentów tj.:

-załącznik w postaci wydruku dokumentu ze strony CEiDG lub przedstawienie Zamawiającemu innego  dokumentu będącego  podstawą funkcjonowania firmy przewozowej.

-Dokumenty  kwalifikacji zawodowych niezbędnych do  realizacji zamówienia ( kserokopie uprawnień/licencji, dyplomów certyfikatów między  innymi:

* przeglądy techniczne autokarów,

 *wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia,

*kserokopia prawo jazdy kierowców będących realizować zamówienie,

 

-Minimum 1list referencyjny, z którego  będzie wynikało, że instytucja poleca przewoźnika oraz, że przewoźnik wykonał usługę transportową w zakresie przewozu dzieci i młodzieży szkolnej na podstawie biletów miesięcznych w oparciu o regularną komunikację otwartą na kwotę nie mniejszą niż 20 tys. zł .

– Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę nie mniejszą  niż 50 tys. zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert.

 -Aktualne zaświadczenie z właściwych organów podatkowych o braku zaległości podatkowych (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

-Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w opłacaniu składek (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

 

-Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że  Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości 200000,00

 

-Wykonawca przedstawi dokument ubezpieczenia OC w związku z Wykonywaną działalnością na sumę nie niższą niż 200 000,00 (w przypadku ubiegania się o zamówienie więcej niż jednego Wykonawcy zostanie oceniona ich łączna sytuacja. W tym celu obowiązek złożenia ma ten Wykonawca, który w imieniu wszystkich wykaże spełnienie tego warunku).

-Wykonawca przedłoży Zamawiającemu aktualne zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym lub wskaże podstawę przedłużenia zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów przed podpisaniem umowy.

 

Dokumenty i oświadczenia o których mowa powyżej muszą być wystawione przez właściwe Urzędy i dostarczone w oryginale lub w kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisanej przez upoważnioną  do tego osobę.

 

Zamawiający określa następujące warunki merytoryczne, jakie Oferent musi spełnić, aby jego oferta, została poddana ocenie przez Komisję Przetargową:

-Udzielić gwarancji dobrego wykonania na okres nie krótszy niż do    30 czerwca 2021r.

Zaoferować termin wykonania pełnego zakresu zamówienia nie później niż do 30 czerwca 2021r.

 

-Zobowiązać się do udzielenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy . Dla sprecyzowania: wybrany w  trybie zapytania cenowego Oferent zobowiązuje się wpłacić w gotówce na wskazane Konto Urzędu Gminy Kozielice kwotę 4 000,00 (cztery tysięcy zł) które będzie gwarantem nie wycofania się Wykonawcy z podpisanej umowy podczas realizacji całego zakresu zadania. Zabezpieczenie może również wnieść w innych formach wskazanych w Ustawie prawo zamówień publicznych.

Kwota tego zabezpieczenia będzie zwrócona wykonawcy po upływie terminu wykonania całego zakresu zadania pod warunkiem należytej realizacji zamówienia.

-Oferent dysponować będzie odpowiednimi kwalifikacjami umożliwiającymi realizację zamówienia.

-Oferent będzie wiarygodny ekonomicznie.

 

VIII INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

 

 

1.Oświadczenia , wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający                          i Wykonawca przekazują pisemnie  z zastrzeżeniem pkt. 3 

2.Zamawiający do łączności z Wykonawcą dopuszcza porozumiewanie się  za pomocą poczty elektronicznej przy przekazywaniu następujących dokumentów:

-pytania i wyjaśnienia odnośnie treści SIWZ

-modyfikacje treści SIWZ

-przekazanie informacji z otwarcia ofert

-wezwanie kierowane do wykonawców na podstawie art. 26 ust. 3

-informacje o poprawieniu oczywistych omyłek pisarskich oraz oczywistych omyłek rachunkowych

-informacje o poprawie innych omyłek polegających na niezgodności oferty z SIWZ, niepowodującą istotnych zmian w treści oferty.

-oświadczenia wykonawcy w kwestii wyrażenia zgody na poprawienie innych omyłek polegających na niezgodności oferty z SIWZ nie powodującą istotnych zmian w SIWZ

-zawiadomień o wyborze najkorzystniejszej oferty, Wykonawcach wykluczonych i ofertach odrzuconych

-zawiadomienia o unieważnieniu postępowania

3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca  przekazują oświadczenia , wnioski, zawiadomienia oraz informacje pocztą elektroniczną , każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

4. Korespondencja przesłana za pomocą poczty elektronicznej po godzinach urzędowania zostanie zarejestrowana w następnym dniu pracy Zamawiającego i uznana za wniesioną z datą tego dnia.

5. Adres do korespondencji jest zamieszczony na pierwszej stronie niniejszej SIWZ.

6. Wykonawca może się zwrócić do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z SIWZ, sposobu przygotowania i złożenia ofert. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszystkie zapytania niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed  wyznaczonym terminem składania ofert pod warunkiem, że  zapytanie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

7. Pisemna odpowiedź zostanie przesłana wszystkim uczestnikom postępowania bez wskazania źródła zapytania poprzez umieszczenie pytania     i odpowiedzi na stronie internetowej www.kozielice.pl w zakładce bip -„zamówienia publiczne”

8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed terminem składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na  SIWZ.

9.  O każdej takiej zmianie Zamawiający zawiadomi niezwłocznie każdego uczestnika postępowania  oraz o ile to będzie konieczne przedłuży  termin na wniesienie ofert.

 

IX.WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

 

Osobą uprawnioną do udzielania wyjaśnień w kwestiach proceduralnych           i   w kwestiach merytorycznych jest: Agnieszka Ochrońska – kierownik ds. gospodarczych Szkoły Podstawowej w Kozielicach.   Zapytania kierowane elektronicznie  na email: sekretariat@spkozielice.pl Udzielenie odpowiedzi również odbywać się będzie w formie elektronicznej na email: zainteresowanego oferenta. Zaleca się aby w temacie sprawy wpisać:  „dotyczy dowozu uczniów”

 

 

X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.

 

Zgodnie z art. 85 ust 1 pkt. 1 ustawy termin związania wynosi 30 dni od daty otwarcia ofert.

 

XI.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.

 

1. Postać oferty.

1.Wykonawca zobowiązany jest przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie i niniejszej specyfikacji.

2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.

3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.

4. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy zgodnie z przepisami (w przypadku reprezentacji łącznej konieczne są podpisy wszystkich osób).

5. Składany podpis musi być czytelny. Dopuszcza się złożenie podpisu nieczytelnego, jeżeli tożsamość osoby składającej podpis można ustalić na podstawie umieszczonej obok imiennej pieczątki.

6. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz parafowane przez osobę /osoby) podpisujące ofertę.

7. Oferty składane są w jednym egzemplarzu.

2. Opakowanie i oznakowanie ofert.

1. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zaklejonej kopercie lub opakowaniu

2. Koperta powinna być zaadresowana na adres;

Gmina Kozielice, 74-204 Kozielice 73

oraz powinna być oznakowana następująco:

Dowozy dzieci do szkoły na terenie Gminy Kozielice styczeń-czerwiec-2021  Nie otwierać przed 30.12.2020 r. godz. 11.00 ”

3. Opatrzenie opakowania nazwą i adresem wykonawcy nie jest wymagane, jednakże w przypadku wycofania oferty brak takiego oznaczenia spowoduje, iż zwrot oferty przez zamawiającego będzie możliwy po otwarciu ofert.

4. Zaleca się składanie ofert w dwóch opakowaniach. Wówczas, w przypadku wycofania oferty, opakowanie wewnętrzne (opatrzone nazwą i adresem wykonawcy) nie będzie otwierane.

5. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, co do których dostawca zastrzegł, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, dokumenty zawierające te informacje należy wydzielić w osobnej części i odpowiednio je oznaczyć, np. dokumenty tajne.

 

 

3. Termin i miejsce składania ofert.

1. Ofertę należy złożyć do dnia 30.12.2020 r. godz. 10:45 na adres Gmina Kozielice 74-204 Kozielice 73- sekretariat

2. Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcy bez rozpatrzenia.

3. Przy składaniu oferty Wykonawca  może żądać potwierdzenia złożenia oferty. Pokwitowanie stanowi dowód złożenia oferty.

4. Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania o udzielenie zamówienia pod warunkiem ich dostarczenia w terminie podanym w punkcie 3.1.

4. Wycofanie oferty

1. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne oświadczenie o wycofaniu oferty.

2. Oświadczenie o wycofaniu oferty musi być złożone w kopercie przygotowanej w sposób określony w punkcie 2 oraz dodatkowo oznaczonej określeniem „WYCOFANIE”

 

5. Zmiana oferty.

1. Wykonawca może przed upływem terminu do składanie ofert zmienić ofertę w ten sposób, że złoży nowe elementy oferty (np. załączniki ). Wówczas zastąpione elementy nie będą przez zamawiającego rozpatrywane.

2. Wszystkie nowe elementy muszą być oznaczone w sposób pozwalający określić, iż zastępują poprzednie elementy, np. określeniem „ZMIANA”.

6. Uzupełnienie oferty.

1. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert uzupełnić ofertę w ten sposób, że złoży brakujące elementy oferty (np. Załączniki, dokumenty).

2. Uzupełnienie oferty musi być złożone w opakowaniu przygotowanym w sposób określony w punkcie 2 oraz dodatkowo oznaczonym określeniem „UZUPEŁNIENIE”

7. Termin związania ofertą.

1. Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez okres 30  dni od ostatecznego terminu składania ofert.

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.

 

XII. OTWARCIE I BADANIE OFERT.

1.Miejsce, termin i tryb otwarcia.

1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu  30.12.2020 r. Godz. 11:00   w Gminie Kozielice –

2.Sprawdzenie ofert i ich zgodności z wymaganiami.

1. Sprawdzenie polega na badaniu czy:

-Ofertę wniesiono w wymaganym terminie.

-Oferta została prawidłowo podpisana (oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych i podejmowania zobowiązań  w imieniu Wykonawcy zgodnie z odpisem potwierdzającym zarejestrowanie działalności gospodarczej).

- Oferta jest zgodna z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych        i niniejszej specyfikacji.

-W przypadkach opisanych art. 24 Prawo zamówień publicznych Zamawiający Wykonawcę wyklucza. Oferta spełniająca przesłanki zastosowania art.89 zostaje odrzucona. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Wyjaśnianie ofert.

1. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

 

4. Poprawianie omyłek.

1. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

 

5. Unieważnienie postępowania.

1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadkach określonych w art. 93 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

XIII. SPOSÓB OBLICZENIA CENY.

 

            Zamawiający oczekuje określenia przez Oferentów uśrednionej ceny brutto  biletu miesięcznego na 1 ucznia. Przy ustaleniu ceny Oferent powinien wziąć pod uwagę wykaz dzieci dowożonych z poszczególnych miejscowości (tj.  Zał 1.; uwzględnić poglądowy wykaz tras dowozu i odwozu  (tj zał. 2)  oraz wszelkie niezbędne koszty, które wykonawca poniesie w trakcie realizacji zamówienia.

Przykład:      - koszt zatrudniania personelu + cena paliwa + cena przeglądów i napraw eksploatacyjnych + podatek VAT itp.

Wykonawca powinien wziąć pod uwagę realizacje usługi w okresie pandemii Covid -19 i dostosować zakres taboru do wskazanych potrzeb Zamawiającego.

 

 OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

a)  podstawą do obliczenia ceny oferty będą usługi określone w pkt. III

b)    jeżeli przy obliczeniu ceny Oferent pominie roboty, których wykonanie jest niezbędne przy realizacji przedmiotu zamówienia, nie zostaną one dodatkowo opłacone po ich wykonaniu, gdyż Zamawiający uważać będzie, że zostały ujęte w cenie oferty;

 

XIV.OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT.

 

 kryterium: cena – 80- % tj. (80 pkt.)

 kryterium: jakość- 20 % tj. (20 pkt.)

 

Pod pojęciem cena rozumie się kwotę całościową za realizację całości zamówienia.

 

Pod pojęciem jakość rozumie się wskazanie  przez potencjalnego przyszłego wykonawcę :

 

  1. Terminu płatności - 5 % (minimum 14 dni, maksymalnie 30 dni)

Przy ocenie terminu płatności najwyżej będzie punktowana oferta z najdłuższym terminem płatności, pozostałe oferty będą przeliczane wg wzoru:

 

               Termin z badanej ofert (dni)

Termin --------------------------------------------- x 100,00 pkt. X  5%

                     Termin najdłuższy (dni)

 

Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium TERMIN PŁATNOŚCI to 5 pkt.

 

 

 

- b) Zasada oferty kryterium czas T na podstawie podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii lub uszkodzenia:

1. Czas podstawienia pojazdu krótszy niż 1,0 h -15 pkt

2. Czas podstawienia pojazdu od 1,0 do do 1,5 h-10 pkt

3.Czas podstawienia pojazdu powyżej 1,5 h- 0 pkt

 

 

 

Sposób badania oferty:

 

Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej ekonomicznie (tzn. bilans ceny  i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia)  będzie suma punktów: ceny oferty brutto oraz jakości oferty. Maksymalna ilość jaką może otrzymać przyszły Wykonawca  po zsumowaniu kryteriów -100 punktów.
  

Sposób obliczenia kryterium ceny:

Oferta najkorzystniejsza cenowo  spośród ofert nie odrzuconych otrzyma 80 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru:

(Cn / Cof.b. x 100) x 80% = ilość punktów

gdzie:

Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,

Cof.b. – cena oferty badanej nieodrzuconej,

100 – wskaźnik stały,

80% – procentowe znaczenie kryterium ceny.

 

Sposób obliczenia kryterium jakości:

 

 

Oferta najkorzystniejsza pod względem jakości otrzyma 20 punktów.

suma punktów dwóch  kryteriów  jakości, według wzoru:

a +b  = ilość punktów (przy czym a-termin płatności, b-kryterium czas- T)

 

 

 

 

OBLICZENIE KOŃCOWE

 

P = K1 + K2

P- wartość punktowa oferty

K1 – wartość punktowa oferty dla kryterium „cena”

K2 – wartość punktowa oferty dla kryterium „jakość”

 

Oferta w toku oceny może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

 

 

XV.INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ.

 

Rozliczenia między Zamawiającym ,a Wykonawcą prowadzone będą w walucie PLN (polskich złotych).

 

 

XVI.INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.

 

 

 

Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. 

XVII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY.

 

Postępowanie poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy – Zamawiający  wymaga wniesienie  należytego wykonania umowy w wysokości            4 000,00 (cztery   tysięcy zł ) na wskazane konto Gminy Kozielice.  Wykonawca wnosi zabezpieczenie w formie gotówki lub innej formie przewidzianej w Ustawie Prawo zamówień publicznych najpóźniej  w dniu podpisania umowy. Zabezpieczenie zapewnia, że Wykonawca wykona usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami i dotrzyma wszystkich pozostałych warunków umowy. Zamawiający zwróci Wykonawcy zabezpieczenie w terminie  14 dni po zakończeniu okresu  umowy o ile nie zajdzie konieczność jego potrącenia.

Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia świadczenia usług ma przedstawić Zamawiającemu zezwolenie na świadczenie przewozów regularnych , które wymagane jest na podstawie Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym (tekst jednolity Dz. U 2020 poz. 1944)

 

XVIII. WADIUM PRZETARGOWE

W niniejszym postępowaniu nie przewiduje się pobrania wadium.

 

XIX. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH.

 

1. Zamawiający dołącza projekt umowy (zał.5) zawierający wszystkie istotne postanowienia, których akceptacja stanowi o ważności oferty. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej  w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn zm.) jest niedopuszczalna. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach:

1) Ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy , który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.

2) Zmiana Umowy na skutek zmiany stawki podatku od towarów i usług dopuszczalna jest tylko wówczas gdy konieczność taka powstanie w następstwie okoliczności których nie można było przewidzieć (w tym zmian w przepisach prawa); W takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto.

3) Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności usprawniających realizację zamówienia. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy.

            W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: a)danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, b)danych teleadresowych, c)danych rejestrowych

Termin zapłaty  za dany miesiąc- Zamawiający ustanawia termin zapłaty za dany miesiąc zgodnie ze wskazaniem Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. (Faktura wystawiona po zakończonym miesiącu).

 

 

 

 

XX. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.

 

1. Wykonawcy przysługują wszelkie środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn zm)

 

 

XXI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

W sprawach nieregulowanych w niniejszej specyfikacji zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązujące, w szczególności ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn zm. )  oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020r., poz.1740)

 

 

 

 

 

 

 Wykaz 1

Wykaz tras dowozów

W celu wykonania dowozów dla 230 dzieci przewoźnik musi posiadać co najmniej 3 sprawne autobusy o ilości miejsc siedzących min 50. lub adekwatny tabor zapewniający miejsca siedzące wszystkim dowożonym uczniom.  Wszystkie pojazdy muszą być wyprodukowane po roku 2010 oraz posiadać pasy bezpieczeństwa i inne niezbędne wyposażenie uregulowane aktualnym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 grudnia 2019r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego  wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 poz. 2022 z póź zm.)

Średnia przywozów

*Przewozy ranne-dwa kursy dla każdej trasy

*Przewozy popołudniowe -trzy lub cztery kursy dla każdej trasy

 

POGLĄDOWY WYKAZ TRAS DOWOZÓW DLA WSZYSTKICH KLAS

 

Lp.

Miejscowość

I KURS

II KURS

TRASA I

1.

Pstrowice

7.10

-

2.

Mielęcinek

7.20

8.20

3.

Krzemlin

7.25

8.25

4.

Przydarłów

7.30

8.30

5.

Kozielice

7.35

8.40

TRASA II

1.

Pyrzyce

7.05

8.05

2.

Rokity

7.15

8.15

3.

Łozice

7.20

8.20

4.

Czarnowo

7.30

8.30

5.

Mielno

7.40

8.40

6.

Siemczyn

7.45

8.45

7.

Kozielice

7.50

8.50

TRASA III

1.

Załęże

7.10

8.15

2.

Maruszewo

7.20

8.25

3.

Tetyń

7.25

8.25

4.

Trzebórz

7.30

8.35

5.

Kozielice

7.40

8.45

TRASA I - 27 osób (trasa liczy około 30 km)

TRASA II-112 osoby (trasa liczy około 30 km)

TRASA III- 90 osób (trasa liczy około 20 km)

 

ODWOZY

 

Poniedziałki-po 5,6,7 i 8 lekcji (godz. 12.40; 13.35; 14.25; 15.15)

Wtorki-po 5,6,7,8 lekcji (godz.12.40; 13.35; 14.25; 15.15)

Środy- po 6,7,8 lekcji (13.35;14.25; 15.15)

Czwartki-po 5,6,7,8 lekcji (godz.12.40; 13.35; 14.25; 15.15)

Piątki-po 5,6,7 lekcji (godz. 12.40; 13.35; 14.25)

 

Godziny oraz trasy mogą   ulec zmianie w zależności od potrzeb organizacyjnych szkoły.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wykaz nr 2

Wykaz miejscowości,,,,,,,

WYKAZ MIEJSCOWOŚCI, Z KTÓRYCH UCZNIOWIE BĘDĄ DOWOŻENI

Rok  szkolny 2020/2021

klasa

Czarnowo

Mielno

Siemczyn

Załęże

Maruszewo

Tetyń

Trzebórz

Pstrowice

Mielęcinek

Krzemlin

Przydarłów

Pyrzyce

Rokity

Łozice

Zadeklino

5-ciolatki

 

2

2

1

 

4

4

 

1

 

 

 

1

2

 

O

 

 

1

4

 

8

1

 

1

 

1

1

 

2

1

IA

 

2

 

 

 

 

5

1

 

2

1

 

 

 

 

I B

 

 

 

1

1

3

 

 

 

 

 

1

 

 

 

IIA

 

 

2

 

 

5

4

 

 

 

 

3

 

 

 

IIB

 

4

3

 

 

 

 

 

 

2

 

1

 

2

 

III

 

2

2

1

 

7

 

 

 

 

1

1

 

1

 

IV

 

3

1

1

 

1

2

 

 

1

1

3

 

 

 

VA

1

1

2

1

 

3

 

 

 

 

 

3

 

2

 

VB

 

 

2

1

 

2

 

 

1

1

 

2

 

1

 

VIA

 

3

 

1

 

2

1

 

 

3

 

3

2

1

 

VIB

 

 

4

 

 

4

3

 

 

2

 

1

 

1

 

VIIA

1

5

 

 

 

 

 

 

 

2

2

7

 

2

 

VII B

 

 

1

3

 

7

3

1

 

 

1

6

 

1

 

VIIIA

1

1

 

 

 

5

 

 

 

1

1

6

 

1

 

VIIIB

 

 

2

 

 

1

 

 

 

 

 

3

 

4

 

Razem

3

23

22

14

1

52

23

2

3

14

8

41

3

20

1

 

Razem dowożonych 230 uczniów

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wykaz nr 3  (Rozkład jazdy obowiązujący w miesiącu grudniu 2020r, gdzie  dowóz uczniów obejmował 37 dzieci z oddziału pięciolatków i klasy zero.)

 

 

Trasa 1

I kurs

Dodatkowo we wtorki

1.

Pyrzyce

7.50

 

2.

Łozice

8.00

7:15

3.

Mielno kolonia

8.10

 

4.

Siemczyn

8.20

 

5.

Kozielice szkoła

8.25

7:20

6.

Mielęcinek

8.35

7:35

7.

Przydarłów

8.45

 

8.

Kozielice szkoła

8.50

7:50

 

 

Trasa 2

I kurs

-

1.

Załęże

8:15

-

2.

Tetyń

8.25

-

3.

Maruszewo

8.30

-

4.

Tetyń

8.35

-

5.

Trzebórz

8:40

-

6.

Kozielice szkoła

8:50

-

 

 

Podobny rozkład jazdy należy planować,  przy powrocie uczniów klas I-III  do nauki w szkole            w trybie stacjonarnym. W miesiącu styczniu 2020 planowany powrót do szkoły dla 95 uczniów dowożonych.

 

 

 


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Damian Woźniak

Data wytworzenia:
21 gru 2020

Osoba dodająca informacje

Damian Woźniak

Data publikacji:
21 gru 2020, godz. 18:09

Osoba aktualizująca informacje

Damian Woźniak

Data aktualizacji:
08 sty 2021, godz. 13:49